Kayınvalideye Anneler Günü Mesajı

• Kayınvalideye Anneler Günü Mesajı •


Ben seni kendi annem kadar çok sevdim, iyi ki varsın ve iyi ki kaynanam olmuşsun.
Anneler günün kutlu olsun kaynanam.

Eşimi dünyaya getiren ve bana her zaman öz annemmiş gibi annelik eden kayın validemin anneler günü kutlu olsun.

Beni de kendi evladıymış gibi seven ve bana her zaman destek olan kayınvalidem iyi ki varsın. Anneler günün kutlu olsun.

İyi ki benim kaynanamsın, bu beni dünyanın en şanslı insanı yaptığı gibi dünyanın en mutlu insanı olduğum gerçeğini de asla değiştirmiyor. Günün kutlu olsun kaynanam.

Çocuklarımın anneannesi benimse annemsin, herkes için sıfatın farklı olsa da yerin hep kalbimin en derin köşesindesin. Anneler günün kutlu olsun kaynanam.

Torunların biricik babaannesi benimse canım kayınvalidemsin.
İyi ki benim kaynanam sevgi ve şefkat küpü canım kayınvalidemsin. Anneler günün kutlu olsun.

Hayatta tüm zorluklara karşı güçlü kalabilen ve bana da her zaman bunu öğütleyen öz annemmiş gibi beni seven güzel kayınvalidem anneler günün kutlu olsun.

Bizlere aile olma saadetini gösteren, sorunlarımızı çözen, üzüntülerimizi paylaşan, canım kayınvalidem anneler günün kutlu olsun.

Biz seni her mayısta değil her zaman düşünüyor ve seviyoruz, güzel kayınvalidemin anneler günü kutlu olsun.

Kendimi hep evimde annemin yanında gibi hissettiren, bana her zaman annem gibi destek veren ve beni evlatlarından hiç ayırt etmeyen değerli kayınvalidem anneler günün kutlu olsun.

Gül kokun ve sıcacık tebessümünle iyi ki benim kayınvalidemsin Anneler günü kutlu olsun.

Beni ben olduğum için seven ve beni her halimle kabul eden hoşgörü kalkanıyla beni hep koruyan ve kollayan değerli kayınvalidemin anneler günü kutlu olsun.

Bana annelik eden ve beni hiç yalnız bırakmayan kayınvalidem anneler günün kutlu olsun.

Bu zamana kadar annem gibi hep beni düşünen ben üzüldüğümde bin üzülen sevincime koşulsuz şartsız ortak olan annecim,  anneler günün kutlu olsun.

En içten kahkahalarımın sahibi ve güldüğünde yüzünde bahar bahçeleri beliren kaynanam anneler günün kutlu olsun, iyi ki varsın ve iyi ki benim kaynanamsın.

Hayata hep pozitif bakmamı sağladığın ve bardağın dolu tarafını görmemi sağladığın için teşekkür ederim, iyi ki varsın! Anneler günün kutlu olsun kayınvalidem.

Kendinden çok bizi düşünür yüzümüzü güldürmek için elinden gelen her şeyi yapardın.
Şimdi yüzünü güldürme sırası bende. Yıldızlardan taç yapsam bile az gelecek olan bir hediyeden ziyade seni ne kadar çok sevdiğim tüm duygularımın özeti ve en derin hislerimin tarifi diyebilirim.
Anneler günün kutlu olsun.

Kadının gücünü kanıtlayabildiği en etkin zamanlardan biri olan annelik duygusu, fedakârlık ve şefkatin vücut bulmuş hali olan annelerimizin anneler günü kutlu olsun.

Sohbetine doyum olmayan ve verdiği her öğütle hayatımı olumlu yönde şekillendirmemi sağlayan en değerlim kaynanam, anneler günün kutlu olsun.

Dünyanın en değerli kişileri olan tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.

Etiketler : Eşimin Annesine Anneler Günü Mesajı Kayınvalidem İçin Anneler Günü Mesajı Kayınvalideye Anneler Günü Mesajı Kayınvalideye Anneler Günü Sözleri Kaynanaya Anneler Günü Mesajı Kaynanaya Anneler Günü Sözleri
8 Mart Dünya Kadınlar Sözleri, Anneye Kadınlar Günü Mesajı, Sevgiliye Kadınlar Günü Mesajı, Eşine Kadınlar Günü Mesajı, Arkadaşa Kadınlar Günü Mesajı, Teyzeye Kadınlar Günü Mesajı, 8 Mart Mesajları, Dünya Kadınlar Günü Mesajları
Sizinde Aklınızda Güzel Sözler Varsa Yoruma Yazıp Diğer Kullanıcılarımızla Paylaşabilirsiniz.

0/Yorum Gönder / Yorumlar

Daha yeni Daha eski