Eltiye Doğum Günü Mesajı

Eltiye Doğum Günü Mesajı

Bu sayfamızda eltiye doğum günü mesajları, eltiye doğum günü mesajı,eltime doğum günü mesajları, eltiye güzel sözler,elti için doğum günü mesajı yazılarını bulabilirsiniz.

Elti kardeş hanımlarının birbirine göre durumlarıdır.
Eskiden iki kardeş karısı birbirine yenge olurdu ama günümüzde bunlara elti denilmektedir.
Eltiye doğum günü mesajı göndermeniz sizler için hazırladığımız bu birbirinden güzel doğum günü mesajlarını eltinizle paylaşabilirsiniz.
İki kardeş birbiriyle çok iyi anlaşırsa, eltiler de birbiriyle iyi anlaşırlar.

Hayallerin gün ışığı kadar parlak, dilediğin dileklerin gerçek olsun.
Eltim doğum günün kutlu olsun.

Seninle güzel günler geçirmiştim. Sen bana çok şey öğrettin.
Benim güzel eltimin doğum günün kutlu olsun.

Şuan yanında değilim ama şunu bil ki sen her zaman kalbimdesin.
En güzel gününü seninle kutlamak isterdim.
En mutlu anına şahit olmak isterdim.
Doğum günün kutlu olsun eltim.

Herkesler eltiler birbiriyle hiç anlaşamazlar olarak bilirler ama onlar bizi görmemişler, daha seni tanımamışlar. Canım eltimin doğum günü kutlu olsun.

Senin gibi bir eltim olduğu için çok mutluyum ve şanslıyım.
Gördüğüm eltiler diğerinin kuyusunu kazmaya çalışıyor.
Sen ise onların aksine bir meleksin.
Eltim doğum günün kutlu olsun.


İyi ki doğmuşsun ve iyi ki senin gibi biriyle elti olmuşum.
Biricik eltimin doğum günü kutlu olsun.

Benim güzel eltimle birlikte mutlu ve neşeli nice günler geçirmek dileğiyle doğum günün kutlu olsun eltim.

Yeni yaşının sana ve ailene mutluluklar getirmesini Yüce Mevla’dan temenni ederim. Mutlu yıllar.

Benim bitanecik eltim var oda sensin. Bitanecik eltimin doğum günü kutlu olsun.



Sen ne kadar bana küssen de, kırılsan da, beni affetmesen de ben yine seni seveceğim.
Doğum günün kutlu olsun.

Acılar, kederler senden uzak olsun, mutluluk hiç ayrılmadan her zaman kalbinde dursun.
Mutluluğun ve neşen daim olsun. Doğum günün kutlu olsun.

Allah herkesi kalbine göre versin.
Hayatın bundan sonra senin kalbin kadar güzel olsun.
Eltim doğum günün kutlu olsun.

Sağlıklı, mutlu, başarılı, huzurlu ve mutlu bir yeni yaşın olması dileğiyle doğum günün kutlu olsun.


Her zaman güler yüzlü, yüreği sevgi dolu olman ve her zaman mutlu olman dileğiyle doğum günün kutlu olsun.

Uzaklardayım doğum gününe gelemedim ama eltimin doğum gününü de unutmadım.
Uzakta da olsan sen benim en sevdiğim eltimsin. Doğum günün kutlu olsun.

İyi ki seninle elti olmuşuz ve iyi ki doğmuşsun güzel eltim.
Bugün senin en özel ve en mutlu günün, yeni yaşın huzurlu ve mutlu olsun.
Doğum günün kutlu olsun.

İnşallah yeni yaşında da eskisi gibi iyi kalpli ve gözleri gülen eltim olursun.
Dileğim huzurlu, mutlu ve sağlıklı bir yaşın olsun. Eltimin doğum günü kutlu olsun.

Mesafeler sadece yoldan ibarettir ama gönüller her zaman birdir.
Benim güzel eltimin doğum günü kutlu olsun.

Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu senelere olsun.

Seninle çok iyi anlaşamasak da sen yine benim eltimsin. Doğum günün kutlu olsun.



BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Etiketler: elti için doğum günü mesajı eltime doğum günü mesajları eltiye doğum günü mesajı eltiye doğum günü mesajları eltiye güzel sözler
Daha yeni Daha eski