Uzaktaki Sevgiliye Sözler

Uzaktaki Sevgiliye Sözler

Bu sayfamızda uzaktaki sevgiliye sözler, uzaktaki sevgilime sözler, uzaktaki sevgiliye özlem sözleri, uzaktaki sevgiliye özlem dolu sözler, uzaktaki sevgiliye aşk sözleri, uzaktaki sevgiliye hasret mesajları konulu bir yazı hazırladık.

Gece boyunca hep seni düşünüyorum, düşünmekten yorgun uykuya dalıyorum, rüyamda yine seni görüyorum, sabah uyandığımda yine çaresiz bir şekilde gurbet ellere tutsak oluyorum.

Bugün de güneş batıyor sensiz bir gün daha doluyor, sensiz geçen her anımda yüreğim kahroluyor, ruhuma öyle işlemişsin ki sevgilim, bu yerdeki her şey sana benziyor.

Özledim diye bağırsam dağlar sesimi duyar mı? Sevgilimin hasret ateşiyle yanıyorum desem deniz derdime çare olur mu? Rüzgara seni sevdiğimi söylesem yanağını okşayıp kulağına fısıldar mı?

Bir yürek var sevmeye doyamadığım, bir gülüm var koklamaya kıyamadığım, bir umudum var umutla tutunduğum, bir de sevgilim var hasret ateşiyle yanıp da kavuşamadığım.

Hiç aklına gelmesin beni uzaklarda olunca unutur diye, ben seni asla unutmam, hem zaten insan nasıl hayatını unutabilir ki? Uzaktaki sevgiliye sözler

Kulaklarım senin sesini duymak istiyor, gözlerim senin gülen gözlerini görmek istiyor, uzaktaki sevgiliden ayrı günler geçmiyor.

İnsan sevdiğinden ayrıldığı zaman en büyük düşmanı gecelermiş. Geceler acımasız ve soğuk, geceler gözyaşı ve hüzün dolu sevgilim. Seni çok özledim.

Seni içime sığdıramadığım için kendime kızıyorum, seni düşünmeden aldığım nefesim için üzülüyorum, ben her nerede olursam olayım seni çok seviyorum.

Benden uzaklarda beni düşünmeyen vefasızı özledim, hasretimi bilmeyen sevdiğimi hissetmeyen bir kalpsizi çok özledim.

Sabah güneşinin doğuşunda, esen rüzgarın sesinde, rengarenk açan çiçeklerin deseninde, gecenin sessizliğinde, uykumun ortasında hep sen varsın be Sevgilim.


Senden kopup geldiğim yollara lanet ettim, seni benden alan bu gurbet ellere isyan ettim, Seni Allah’ıma emanet ettim. Uzaktaki sevgiliye sözler

Seninle birlikte geçirdiğimiz o güzel günleri özledim, birbirimizi güldürmek için yaptığımız şakalara gülümsedim, seni özledim, sevdiğimi özledim.

İnsan bazen toprak kokusunu özler, bazen bir ormanın sessizliğini ama ben her zaman seni özlüyorum Sevgilim.

Hayalimde ne Avrupa var, ne lüks mekanlarda eğlenmek var, varsın olsun kimsenin olmadığı bir dağ başında seninle olayım bana yeter Sevgilim.

Bana şuan dünyayı verseler de dinmez içimdeki bu hasretin, şimdi istediğim tek isteğim, bana aşk dolu bakan gözlerin.

Bugün bedenim üşüyor ama yüreğim senin hasretinle yanıyor.
Bugün yine seni her zaman ki gibi deliler gibi özledim.

Uzaktayım diye üzülme sevgilim, eğer sen üşürsen güneş olur ısıtırım, yağmur altında ıslanırsan şemsiyen olur seni korurum. Ben her zaman seninleyim Aşkım.

Sensiz geçen her dakika, her saniye bana ölüm, sensiz geçen zaman en büyük düşmanım, seninle birlikte gülmeyi çok özledim Bitanem.

Uzaklıklar sadece bizim birbirimizi görmemizi engeller ama bizim kalplerimiz her zaman birbirini hisseder, birbirimiz için atar. Seni özledim Sevgilim.

Gittiğin yollarda aradım bulamadım seni, baktığın gözlerimde gözlerini gördüm veda eder gibi, daha şimdiden çok özledim seni. Uzaktaki sevgiliye sözler


Senin yokluğunda hasret soğuk bir kış gibi odama çöktü, yüreğimdeki senin sevgin ile ısıttım buz gibi soğuk olan gecemi, çok özledim sevgilim seni.

Özleminden yüreğim yanar, bu kalp her an seni anar, sen ne kadar benden uzaklarda da olsan, her zaman seni seveceğim.

Gurbet ellerinde sana şarkılar yazdım bestelemeden, bir an dahi duramıyorum seni düşünmeden, bu sıra dağlar beni ayırdı sevgilimden.

Mesafeler sadece kilometreden ibaret, ben senin adını kalbime yazdım, nerede olursam olayım, senin sevginle yaşayacağım.

Ne isterdim şuan sevgilim biliyor musun? Sadece senin yanımda olmanı isterdim.
Uzaktaki sevgiliye sözler

Bugün de güneş batıyor sensiz bir gün daha doluyor, sensiz geçen her anımda yüreğim kahroluyor, ruhuma öyle işlemişsin ki sevgilim, bu yerdeki her şey sana benziyor.



Özledim gülen gözlerini, seviyorum seni diyen sözlerini, senin için ölürüm diyen dillerini özledim. Seni çok özledim sevgilim.

Özlemin arttıkça içimde, sana olan sevgim daha da büyüyecek kalbimde, aldığım nefeste, düşüncelerimde, her şeyimde sen varsın Bitanem.

Hasret dolu günlerimde hep seni özledim, hep seni düşündüm.
Ben uzaklarda günümü senin hayalinle gün eyledim. Seni çok özledim.

Sevgilim özlem ve hasret oldukça içimdeki sana olan bu sevgim artacaktır. Sanma ki uzaklarda seni unuturum. Sanma ki sana olan bu kara sevdamdan vazgeçerim. Bu yürek bu benden de olduğu sürece ve bu beden nefes aldığı sürece senden başka hiç kimseyi sevmeyeceğim. Seni çok özledim Bebeğim.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
Daha yeni Daha eski