Aşk Sözleri

Aşk Sözleri

Sayfa içeriğimiz aşk sözleri, güzel aşk sözleri, en güzel aşk sözleri, aşk sözleri kısa, kısa aşk sözleri, sevgiliye aşk sözleri, aşkla ilgili sözlerden oluşmaktadır.

Aşk Sözleri – Aşk Mesajları

Açgözlü değilim 100 yaşına kadar istemiyorum, çok sevgilimde olsun istemiyorum ben sadece seninle olayım kelebek misali bir gün yaşayayım.

Kalbimde müzik oldun, yaşamım ritmini buldu. Tuvalime boya oldun hayatıma renk verdin.

Aşk sözleri içten olmalı gönderdiğin sevgiliyi uzaklara bakıp gülümsetmeli.

Ruh ile beden gibiydik biz seninle ikimizde birbirimizi tamamlayan bir bütündük.
Biz birbirimizi seven iki aşıktık.

“Açık çay içerdi hep, demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, Öyle derdi.” (Cemal Süreya)

Kalbim senden çektiğini ABD Usame bin ladinden çekmedi. Yüreğimin teröristi dünya birleşse seni yok edemez. Akıbetim ikiz kulede olsa yine seni seveceğim.

Senin bir gülüşüne bolu dağına tünel açarım. Aşk sözleri

Bütün filmler seni mi anlatırdı her izlediğim filmde seni görüyor aşkımızı yaşıyorum.

Bir varmış bir yokmuş yıllar önce sevgiyi arayan bir genç varmış, bir gün bir prensesle karşılaşmış ve ona aşık olmuş, aşkları bir ömür boyu sürmüş.

Şunu iyi öğren güneş batından doğuncaya, Cehennem buz tutuncaya kadar seni seveceğim.

Nasıl anlatsam? Her yağmur damlası mesela seni seviyorum olsaydı, benim şimdi kocaman bir denizim olurdu.

Reklamlar
Seviyorsan tamam ama sevmiyorsan gözlerine sahip çık gözlerimi kendine çekiyorlar.

Öyle bir yerde ve özle bir zamanda seni seviyorum diyeceksin ki bir daha yüreğini senden alamayacak.

“Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “birlikte” olalım hiç ayrılmayalım tamam mı Aşkım ?

Bir insan seni sevmek için seni seçmişse milyonlarca kişi içerisinden şans sana gülmüştür. Sevgine aşkına sahip çık.

Aşk inişli çıkışlı bir yoldur çıkarken başın döner, yükseler de uçarsın, inerken kalbin ağrır, gönlüm kırılır.

Mal mülk kimin uğrunda sen yanımda ol yeter, şan şöhret kimin uğrunda sen sev yeter.

Ben istemem öyle üç aylık sevgili, yüreğin varsa bir ömür boyu sev beni…

Sevmek zor iş, ne aylığı var ne sosyal güvencesi, Bir ayrılığı var bir de gözyaşı var.

Bütün filmler seni mi anlatıyor bilmiyorum ama izlediğim her film bana seni hatırlatıyor.

Gel de geleyim, sev de seveyim, öl de öleyim ne olur yeter ki bir ses ver.

Gözlerine bakışını seversin, gülüşünü seversin, hoş sohbetini seversin.
Sevmek için mutlaka yüzünü görmen şart değil hayalini seversin, kalbindeki yerini seversin.
Aşk Sözleri

Kalbinin her atışı benim, duyduğun her ses benim, aldığın her nefes benim. Seni delilerce seven benim.

Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin. Sen benim yazılım sözlümsün

Tatil mevsimi geldiğinde birlikte tatile çıkacağı, koluna takacağı bir sevdiği olmalı insanın.

Aşk merhaba diyerek buluşan ellerin anne diye seslenen çocukların ürünüdür.

Sen benim yağan yağmur altında ıslanışım, soğuk havalarda titreyişim, ilkbaharda açan güneşimsin, sen benim ilk ve tek Aşkımsın. Aşk sözleri

Aşk öyle bir şeydir ki aşık olabilmeniz için bir çift göz yeter aşık olmasın bilene…

sevgi-sozleri

Seninle yürümeyi özledim, seninle el ele tutup gezmeyi özledim, seninle kavga etmeyi bile özledim, anla artık seni ne kadar sevdiğimi, özlediğimi Seni seviyorum.

Aşkta en zor şey nedir sence biliyor musun? Sevilmeden sevmek.

Dışarıda yağmur yağdığı zaman başını cama yaslayıp düşüneceğin biri olmalı ve cama seni seviyorum yazacağın kadar çok sevdiğin biri.

İki de bir aklıma gelip duruyorsun da vicdansız yanıma neden gelmiyorsun?

Aşk, cikletten çıkan sözler kadar basit olmaya devam ettikçe, insanlar da onu çiğneyip tükürmeye devam edecekler.

Aşk her gördüğünü sevdiğine benzetip ama hiç kimseyi onun yerine bile koyamamaktır.

Gerçek aşk her çağda var olmuştur ve olacaktır. Aşkının uğruna ya canını verirsin, ya da canını aşk yolunda verirsin.

Ne öyle her gördüğüne aşık olacak biriyim ne de sendeki aşkı her gördüğümde bulacak biriyim.

Eğer, gözlerin görüyor ve kulakların da duyuyorsa; Sen aşık değilsin ve Oman da imkansız.

Biz seninle et ile tırnak gibiydik hep birlikte olduğumuzu düşüyorduk ama biz seninle mıknatısın zıt kutupları gibiymişiz.

Baştan anlaşalım seninle seviyorsan dürüstçe söyle, sevmiyorsan o gözlerine söyle beni arayıp durmasınlar.


Bitti demekle bitmiyor, gidiyorum demekle gidilmiyor, unuttum demekle unutulmuyor.

sevgi-sozleri

Aşk varmak değildir, aşk sürekli yolda olmaktır, sürekli onunla aynı yolda olmaktır.

Biz seninle iki aşkı belki hiçbir zaman bir araya gelemeyecek ama birbirini deliler gibi seven aynı dünyaların insanıyız. Ama ayrı dünyalarda yaşamak zorundayız. Seni ömrümün sonuna kadar seveceğim.

Benim seni ne kadar çok sevdiğimi anlatmamı istiyorsan o zaman 29 harfli alfabeden başka daha çok harfi olan bir alfabe bulmalısın, çünkü sana olan aşkımı anlatmaya kelimeler yetmez.

Seni ne kadar sevdiğimi sana gönderdiğim güllere sor, ben onlara sonsuz sevgimi, sensiz çaresizliğimi, içimde volkan gibi yanan hasretimi yükledim. Ben sana kendimi anlatamadım belki elindeki güller anlatır.

Bir gün yanına geleceğim.  Bir elimde gül bir elimde tabanca ile, ya gülü alıp benim olursun, ya da tetiği çeker beni vurursun.

Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı. Ben seni bugün de sevmeyeceğim, çünkü bugün de bitecek. Ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek.

Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun, yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun. Seni seviyorum diyorsun korkuyorum sevgilim.

Ben ömrümün ilk şiirini sana yazdım, senin için besteledim en güzel aşk şarkılarını ve senin için söyleyeceğim. Ben bu ömrümü sana adadım. Hayatımı senin yolunda tüketeceğim.
Eğer bir gün bu yoldan dönecek olursam, bu kalbimi yerinden gözümü kırpmadan sökeceğim.

sevgi-sozleri

Ben ne seninle basit bir sevgiyi sürdürecek kadar soysuzum, ne de seni basit bir sevgiye aşk malzemesi yapacak kadar basit biriyim.

Ben senin adını dağlara, taşlara yollara yazmadım, ben senin adını sadece benim görebileceğim bir yere yazdım. Ben seninle olan aşkımı gönlüme hiç silinmeyecek şekilde yazdım.

Dünyada her insanın bir tane kuyruklu yıldızı olurmuş.
Kuyruklu yıldızlar  dünyaya yetmiş yılda bir gelirlermiş.
İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürlermiş.
Ben o yıldızı gördüm, o da sensin Aşkım.

Ben bir insanı gönlüme aldığım zaman onunla yaşlanmayı ve bir ömrü tüketmeyi, beraber yaşamayı kabul ettim demektir.

Karanlık gecede yıldızları yıldızları herkes görür. Asıl olan gündüzleri yıldızları görmektir.
Önemli olan aşık olmak  değil, bir ömür boyu sevebilmektir.

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.

Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.
Aşk Sözleri

Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu sevgi getirdim.

Aşk sözlerim gibi yakıcı ve özletensin, sen benim biricik sevdiğim canım sevgilimsin.


Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki Bitanem her gün yağmur yağardı.

Amanın dünyayı görme özlemi gibi, sağırın mutluluk gülüşlerini duymalarını istemesi gibi, çorak toprağın suyu özlemesi gibi özledim seni Aşkım.

Bir muammadır “Aşk”. Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, “aşk.” Hz. Mevlana

Her güneşin doğuşunda sabah gözlerimde senin gözlerinin görme umudu olmasaydı, sevgilim hiç uyanmazdım.

Aşk kavramı kişiden kişiye değişebilir. Bazılarına göre aşk ayakta başlayıp yatakta biter.
Bazılarına göre ise aşk yürekte başlayıp mezarda biter.
Gerçek aşkın tadın almak istiyorsan kor ateşlerde yanar gibi yanacaksın.
Sevdiğin uğruna, sevdan uğruna çöllere düşmesen de, dağları delmesen de uğrunda mücadele edeceksin.
Aşk yandığın zaman aşktır.

Gülmek için mutlu olmayı bekleme. Belki mutluluk gülüşünde saklıdır. Sakın ağlayayım deme.
Belki bir yerde bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.

Aşk trafik işaret lambaları gibidir.
Yeşil ışıkta geçecek kadar aşık olursun, fakat sarıda hep bir engele takılma ihtimali için hazırlıklı olursun.
Kırmızı ışık yandığında ise aniden duracak kadar onurlu olmalısın.



Ey gönül! Aşkı arama, inan ki ararken kaybolursun, bulduğunda ya veli ya da deli olursun.
Mevlana Aşk sözleri

Ben senin adını hiçbir yere yazamadım. Sana bunu söylediğimde kalbine demi yazamadın diye kızmıştın. Evet kalbime de yazamadım çünkü ben ölünce kalbimi birine bağışlarlarsa sende başkasının olursun diye yazmadım.

Anayasamızın 269. maddesine göre seni tutukluyorum.
Kalbime kilitliyorum. Sakın kaçmaya çalışma çünkü seni seviyorum.

Aşk acısı da diş ağrısı gibi gece ortaya çıkar ve sabaha kadar yatırmaz insanı.

Beni sevecek kadar gözü kara biriysen ve beni hak edecek kadar mertsen, yalan söylemeyecek kadar şerefliysen, bende uğruna ölecek kadar yürekliyim Bitanem.

Aşık olamıyorsanız, aşk yazıp 14 Şubata gönderin, eğer mesaj gönderemiyorsanız

Aşkı başlatmak veya bir kişiye aşık olmak kolaydır. Önemli olan bu aşkı sürdürebilmektir.

Ben seni çok ama çok seviyorum ama aklımla veya kalbimle değil.
Olur ya akıl unutur, kalp durur, bu yüzden seni ruhumla seviyorum. O ne unutur ne de durur.

Bazı Aşklar okyanus gibidir, görmesem de sonun bir yerde bittiğini bilirsin, şimdi okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi, görmesem de biliyorum sonunu sonsuza dek bitmeyecek.



Ya ömrünün sonuna kadar sevecek kadar yaklaş ya da bir daha görmeyecek kadar uzaklaş.
İki kör tanıyorum biri senden başkasını görmeyen ben, diğeri beni görmeyen sen.

Aşk nedir?  Aşk konuşmak isteyipte  konuşamamak, mutluluktan haykırmak isteyipte haykıramamak,  ölmeden ölü gibi yaşamaktır.

Birgün bana soracaksın; ben mi yoksa hayat mı? Diye, ben de hayat diyeceğim.
Sende bana küsüp gideceksin, ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki sen benim hayatım olduğunu.

Aşkın en büyük tarifi onu hissederek yaşamaktır. www.sosyetekaradeniz.com sevgiliye aşk sözleri

Yaz gününe kar yağar mı? Çağlayarak akan su tersine akar mı?
Bu gözler seni gördü başkasına bakar mı, Bu kalp seni sevdi başkası için atar mı?

Ruhum kendini yaşatmak için bedenime ne kadar muhtaç ise, bende bu kalbimi yaşatmak için sana muhtacım Aşkım seni çok ama çokkkkkkkkkkkk seviyorum.

Aşk zoru sever. Önemli olan aşk uğrunda ölmek değil, asıl olan aşkı için ölecek sevgili bulmaktır.
Aşk sözleri

Ben seni tanımadan önce bildiğim aşkı unuttum, çünkü benim bildiğim aşk çocukken oynadığımız oyunlardaki aşklar gibiymiş. Ben bunu senin aşkını tadınca anladım.
İyi ki seni tanımışım ve sevmişim. Seni çok seviyorum.

Aşkla yolculuğa çıkmadan önce  karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim.
Şimdi ise karanlıklar sırdaşım yağmurlar gözyaşım oldu.

Gayem senelerce yaşamak değil, bir kelebek ömrü kadarda olsa seninle yaşayabilmek çünkü seninle yaşadığım bir gün bir ömre bedeldir.

Ne geçmişe saplanıp kalacaksın, ne geleceğin düşlerini kuracaksın.
Ömür dediğin şu andır onu da hak ettiğin gibi yaşayacaksın. Can Yücel

Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir.
Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir. Can Yücel aşk sözleri

Aşk; kaçmaktan çok kovalamayı, görmekten çok düşlemeyi, sevmekten çok özlemeyi sever ve “aşk” öyle haindir ki nerede imkansız var onu seçer.

Aşk ile tanışmamız daha yeni oldu.
Çok eskilerde değil yenilerde bir zamanda yol kenarındaki parkta tanıştık.
Önceleri kendime güvenen hayatı tek düze yaşayıp giden biriydim.
Bir kaç park etrafında gidip gelmelerim sonrasında aşkın bana doğru yaklaştığını hissettim.
Hemen aşk sözleri öğrenmeye başladım.
Aşk bana ben aşka doğru gittiğimiz bir zamanda ummadık bir anda karşılaştık ve merhaba ben aşk senin hayatına yön vermeye geldim dedi ve içeriye kalbime girdi.
Girerken de benden hiç izin almadı.
Tabi bende girmesinden mutluluk duyduğum için bir şey dememiştim.
Aşk gecelerimi bitme, günlerimi yetmez yaptı.
Aşk sabah kahvaltısıyla bir günü tamamlayan bir insan yaptı beni.
Yaktı, canımı acıttı, mutlu etti ama nasıl kalbime izinsiz girdi, öylede izinsiz çıkıp gitti.


Aşk dünyada yaşanılan evrensel bir duygudur.
Aşk üzerine filmler çekildi, belgeseller yapıldı, destanlar, romanlar yazıldı.
Aşk zannetmeyin ki bizim Türk filmlerimizde ki gibi ” al şu parayı kızımın peşini bırak” demekle bırakılacak bir duygu değildir.
Aşk sevgiyi sevdaya, sevdayı kara sevdaya çeviren ruhani bir olaydır.
Aşk bazen tesadüfleri sever, bazen zoru sever.
Ama aşk her zaman ilgiyi ve sabrı sever.
Aşık olmak demek yanmak demektir.
Nasıl ki bir kömür yanındaki odunlar yanmadan kor haline gelmiyor aşkta sevilen uğruna fütursuzca yanmak demektir.

Bazıları aşkı arar bulamaz, bazıları aşkı aramaz ama aşk onu bulur.
Hayat böyle yaşayan hemen hemen herkesin yolu aşkla kesişmiştir.
Kimileri çıkmaz yola girmiştir, kimileri yol zerindeki mutluluk köprüsünden geçmiştir.
Yani çoğu insanın kalbinde aşk kırıntıları ya hala vardır, yada kalbinin derinliklerinde kalbini acıtmaya devam etmektedir.
Artık günümüzde ben sana aşık oldum derken gerçek aşkla hiç alakası olmayan bir durumdan bahsetmektedirler.
Çünkü gerçek aşk ne bir günlük, ne bir aylık, ne bir mevsimlik, ne de bir yıllık olur.
Gerçek aşk sadece aşk sözleri ile de olmaz.
Gerçek aşk bir ömür boyu sürer.
Eğer sizde bir gün aşk yolunda yürümek için hazırlık yaparsanız unutmayın ki gideceğiniz yol nasıl bir yol olduğu belli olmayan bir yoldur.
Yani mutluluğu düşünerek girdiğiniz bu yolda acı çeker canınız yanabilir.
Ama her aşkta da acı çekilecek ayrılık olacak diye bir durum yoktur.
Hayatınızın aşkını bulmak dileğiyle. Sevgiyle kalın.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
Daha yeni Daha eski